Textos para dictados (Nova versió)
Joan Calbet Casañas Escriu un missatge a Joan Calbet Casañas
Institut Arraona
Sabadell (Vallès Occidental)
Quaranta-vuit projectes d'activitats que treballen sistemàticament diferents competències bàsiques en llengua castellana. Van adreçades a alumnes de 1r i 2n d'ESO que segueixen una adaptació curricular, però també serveixen com a reforç per a la resta d'alumnes. Parteixen d'un text breu i treballen la comprensió lectora, el vocabulari, l'ordre alfabètic, la morfosintaxis, la fonètica i l'ortografia. I són útils per a la preparació de dictats. Els textos i les imatges són, principalment, dels llibres de text de castellà de 1r i 2n d'ESO de l'Editorial Teide i del llibre de text Serbal, de 2n d'ESO, d'Edicions Castellnou.

La versió JClic és una versió revisada i ampliada en el marc d'una llicència d'estudis retribuïda del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya durant el curs escolar 2007/2008, en la modalitat B3, amb el títol de Creació d'activitats Clic en llengua castellana.

Àrea Llengües
Nivell Secundària (12-16)
Data 12/04/07
Darrera revisió 19/03/14