Jocs tradicionals valencians
Juan Dols Molina Escriu un missatge a Juan Dols Molina
CEIP Verge del Fonament
Benisanˇ (Camp de T˙ria)
Aquest conjunt d'activitats estÓ dirigit a alumnes de segon i tercer cicle de primÓria. Els objectius principals sˇn dos: Donar a conŔixer els Jocs Tradicionals Valencians (JTV) i les seves connotacions s˛cio-culturals als mÚs joves mitjanšant les Noves Tecnologies i aconseguir que els alumnes incorporin els JTV als seus jocs habituals.

Al bloc CONEIX ELS JOCS hi ha sobretot activitats de text i trencaclosques que ens donen la informaciˇ necessÓria per a desenvolupar el paquet.

Al bloc A JUGAR! trobem encreuats, sopes de lletres, associacions amb imatges, etc. que ens permetran reforšar els aprenentatges.

Per ampliar els continguts presents al paquet es pot treballar la webquest Gimkana dels Jocs tradicionals valencians que es pot visitar a la direcciˇ: http://intercentres.cult.gva.es/cpvergedelfonament

└rees Educaciˇ fÝsica, CiŔncies socials, LlengŘes
Nivell PrimÓria (6-12)
Data 08/10/07