Enséñame a hablar
Ainhize Irizar Escriu un missatge a Ainhize Irizar , Aitor Fernández Galarreta Escriu un missatge a Aitor Fernández Galarreta , Iraitz Miranda Escriu un missatge a Iraitz Miranda i Mikel Calvo García Escriu un missatge a Mikel Calvo García
Maria Reina Eskola
Donostia (Euzkadi)
Projecte d'activitats que sorgeix de la necessitat que va plantejar un alumne amb NEE, amb dificultats sèries a l'àrea de l'expressió oral. Aquest material és adequat per a la reestructuració del llenguatge i està basat sobre tot en imatges que ajuden a l'alumnat en aquesta estructuració. Està format per nou blocs d'activitats enllaçades entre elles, pel que convé que aquest projecte sigui tractat com un tot.
Àrea Llengües
Nivell Primària (6-12)
Data 07/09/11
Llicència d'ús Aquesta obra està sota una