Busca la paraula
Francisco Martínez Fernández Escriu un missatge a Francisco Martínez Fernández
Escola Napoleó Soliva
Blanes (Selva)
A partir d'una imatge plena de paraules escrites en diferents colors, amb orientació horitzontal, vertical o inclinada i amb diferents tipus de Font, a cada activitat se li demana que busqui una paraula i cliqui sobre ella.

Aquest paquet estŕ pensat per alumnes que estan en un nivel inicial de lectura i practiquen la lectura d'una manera lúdica, ja que s'ho prenen com un joc.

Per alumnes que tenen una especial dificultat per millorar la lectura o que estan estancats, els motiva molt aquestes activitats ja que llegeixen amb una finalitat prŕctica.

Suggeriment: A vegades es desanimen si estan molta estona buscant i no troben la paraula. Ajuda a motivar-los per seguir treballant donar als alumnes alguna pista del tipus: estŕ a la part dreta o esquerra o inferior o superior de la pantalla, la paraula estŕ inclinada o vertical o horitzontal, o la paraula estŕ escrita en vermell, o blau...

Ŕrea Llengües
Nivell Primŕria (6-12)
Data 07/07/16