Crear un projecte amb activitats de text

Com a exercici d'aquest mòdul heu de crear un projecte nou que anomenareu identificadorm4ex.

Busqueu al diari sis articles breus (o fragments d'articles), d'entre 100 i 150 paraules. Amb aquest material heu d'elaborar:

• Una activitat de text del tipus "omplir forats" on es facin desaparèixer quatre paraules que l'alumne haurà d'escriure. Utilitzeu finestres d'ajuda en les incògnites si el context no permet deduir fàcilment quina és la resposta correcta.
  • Una altra activitat del tipus "omplir forats", on es plantegin quatre incògnites en forma de llista d'opcions.
  • Una activitat del tipus "omplir forats" on hi hagi quatre incògnites en les quals es mostri un text inicial amb la primera lletra de cada paraula, que l'alumne haurà de completar.
  • Una activitat de text del tipus "identificar paraules" on calgui marcar tots els substantius d'un text.
  • Una activitat de text del tipus "ordenar paràgrafs". Aquí és important que el text que feu servir estigui format per una seqüència lògica de paràgrafs curts.
  • Una activitat del tipus "ordenar paraules", on es barregin deu paraules del text.

Per localitzar els textos podeu utilitzar un diari convencional o l'edició electrònica que gairebé tots ofereixen a Internet.

Si utilitzeu l'edició electrònica podeu aprofitar per capturar alguna de les imatges que acompanyen als articles i inserir-la en una casella dins de les activitats. Procureu que tingui unes dimensions petites per tal que deixin espai suficient al cos de l'activitat.

Deseu el projecte i envieu-lo al tutor/a.