El servidor d'informes

Els informes del JClic permeten fer un seguiment detallat dels resultats obtinguts pels alumnes en la realització de les activitats. Per visualitzar-los només cal prémer el botó que enmarca el nom JClic, i que segons l'entorn visual que feu servir pot tenir diferents aspectes:

El que apareix és el següent:

Aquest sistema d'informes dóna la informació sobre la sessió actual, és a dir, el projecte que l'alumne està resolent en aquells moment. Quan es tanca, és perd aquesta informació. En la impressió de pantalla teniu els ítems que controla.

En aquest mateix informe es mostra informació sobre el resultat de cada una de les activitats, agrupades per blocs de seqüència:

Aquests resultats es poden emmagatzemar i acumular en una base de dades, a partir de la qual es pot obtenir informació estadística sobre l'evolució d'un alumne o un grup d'alumnes davant un conjunt d'exercicis i al llarg del temps. El mòdul que serveix per a enregistrar aquesta informació en una base de dades s'anomena JClic reports.