1. Escolta l'àudio següent i contesta les preguntes:
    <a href="./../mitjans.mp3"></a>
    Els mitjans de comunicació són instruments, o formes, que ens permeten amb altres persones, estar del que passa al món o entretenir-nos.
    Els mitjans de comunicació produeixen tecnològics en l'actualitat.
    Els mitjans de comunicació tenen com a finalitat la d'uns determinats que, al mateix temps, fan una representació de la realitat i no són, en cap cas, la realitat mateixa.
    Els mitjans de comunicació ens arriben, especialment, a través de .
  2. Clica damunt les imatges que siguin mitjans de comunicació individuals:

Llegeix aquest text:

Els mitjans de comunicació es poden classificar en dos grups:

1. Interpersonals: es tracta d'aquell mitjà que permet la comunicació entre dues persones, com: el correu (la carta i la postal), el telèfon i el fax.

2. Socials: s'adrecen a moltes persones alhora i informen de les coses que passen al món, són: la premsa, la ràdio, la televisió.

Les noves tecnologies associades a la informàtica han permès l'aparició d'un mitjà de comunicació nou: les xarxes telemàtiques, com Internet, que ofereixen molts serveis, per exemple, el correu electrònic i les pàgines web.

3. Els mitjans de comunicació individuals o interpersonals són:

Carta Televisió Telèfon Fax Postal Ràdio

4. Els mitjans de comunicació col·lectius o socials són:
    Ordinador
    Carta