Logo de Quaderns Virtuals
Canal RSS de notícies

El canal de Quaderns Virtuals ofereix informació actualitzada sobre les novetats que es van produïnt al projecte. Podeu consultar-les directament des d'aquesta pàgina o mitjançant qualsevol programa capaç de llegir documents RSS, com el SharpReader, el Mozilla Thunderbird o el Mozilla Firefox.

Versió beta de l'Editor de Quaderns Virtuals portable 29/02/2008

Ja està disponible la versió portable de l'Editor de Quaderns Virtuals. Els principals avantatges d'aquesta aplicació són que pot funcionar en dispositius portàtils (com ara memòries USB i discs durs externs) i que no cal disposar ni d'usuari/ària XTEC ni de connexió a Internet per accedir-hi. La versió beta d'aquesta nova aplicació es troba a l'apartat qvportable del portal de LaFarga.cat.

Versió 2.0beta del mòdul de Quaderns Virtuals per a Moodle 25/09/2007

A l'apartat de descàrregues de fitxers del portal de LaFarga.cat teniu disponible la versió 2.0beta del mòdul de Quaderns Virtuals per a Moodle. Aquesta versió incorpora importants novetats respecte a la 1.1.1 que hi havia fins ara. Els principals avantatges són que, per una banda, està totalment desvinculada del servidor de Quaderns Virtuals (això vol dir que les respostes dels alumnes es desen directament a la base de dades de Moodle) i, per altra banda, funciona amb les versions 1.6, 1.7 i 1.8 de Moodle.

Secció nova al portal dels QV: les preguntes més freqüents (PMF)! 26/02/2007
Hem posat en marxa un sistema de preguntes més freqüents (PMF) que anirem actualitzant periòdicament per afegir les qüestions més demanades. El sistema incorpora un petit cercador per facilitar-vos la localització de les respostes i a més us permet afegir comentaris dins de les preguntes i enviar els vostres suggeriments.

Estrenem el fòrum dels Quaderns Virtuals dins del nostre portal! 05/12/2006
Aquest fòrum és un espai que permetrà a qualsevol enviar i/o trobar dubtes relacionats amb els Quaderns Virtuals.

El portal web de Quaderns Virtuals ja està disponible en anglès 17/05/2006
Ja està disponible la versió anglesa del portal de Quaderns Virtuals.

Estrenem una nova tipologia de preguntes de DIBUIX 2/03/2006
Ja està disponible a l'editor un nou tipus de preguntes, en les que l'alumnat pot dibuixar i pintar una sèrie de figures gràcies a un petit editor de dibuix.

Disponible el mòdul de Quaderns Virtuals per a la intraweb de centre 18/01/2006
El projecte intraweb, que té per objectiu facilitar l'ús d'intranets dinàmiques als centres educatius, ja compta amb un mòdul que permet la seva integració amb Quaderns Virtuals.